شناسهٔ خبر: 137773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اراضی نهضت ملی شهرستان دشتی

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از اراضی طرح نهضت ملی مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه دکتر حیدری مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و مسئولین ستادی و شهرستانی در اراضی در نظرگرفته برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دشتی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان  به همراه دکتر حیدری مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و مسئولین ستادی و شهرستانی در اراضی در نظرگرفته برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دشتستان بازدید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید از درنظر گرفتن ۲۹۰ قطعه زمین برای متقاضایان طرح جوانی جمعیت در این شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح مهم ملی در این شهرستان تامین شده است.

دستغیبی  ابراز امیدواری کرد با تسریع در انجام پروژه طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان،  در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط  گام موثری برداشته شود.