شناسهٔ خبر: 137777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاکسازی ۴۷ کیلومتر از حاشیه راههای شهرستان کوهدشت

پاکسازی ۴۷ کیلومتر از حاشیه راههای شهرستان کوهدشت رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت گفت : در سه ماهه نخست امسال ، پاکسازی شانه و حاشیه راهها  این شهرستان به طول ۴۷ کیلومتر انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، روح اله مهدی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت به عملکرد سه ماهه نخست سال جاری این اداره اشاره کرد و اظهارداشت: با تلاش اداره نگهداری راه ، ۱۱ کیلومتر  روکش آسفالت  و  ۴۱/۵ کیلومتر  روکش آسفالت حفاظتی از راه های این شهرستان در محورهای گراب، کوهنانی ،محور زیرتنگ_ چله بان ، کت کن_خسرو آباد ، بوگلان، سوری لکی و قرعلیوند اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: خاکبرداری و ترانشه برداری به میزان ۷ هزار و ۶۰۰ مترمکعب، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول ۱۷ کیلومتر، پاکسازی شانه و حاشیه راهها به طول ۴۷ کیلومتر و ۳۲کیلومتر تسطیح حریم و اصلاح شیب شیروانی را از اقدامات شاخص در حوزه راهداری می باشد.

مهدی پور تصریح کرد: چاله گیری با آسفالت به میزان ۱۲۵ تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد ۲۹۱ عدد، شست و شوی ۲۸۰عدد علائم ایمنی، شناسایی ۱۱ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع و قمع ۴ مورد در این مدت انجام شده است‌.

وی پاکسازی قنو به طول ۱۶۱کیلومتر ، ۵.۴ کیلومتر ریزش برداری، نصب ۱۰ سرعتکاه ، ساماندهی ۶ شاخه گاردریل راه های اصلی ، ۸ کیلومتر بهسازی مسیر و بازگشایی و تنقیه ۱۹ دستگاه پل  و تعمیرات ابنیه فنی به تعداد ۵ دستگاه و احداث پل کاکیزه را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت  به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: ،طی ۱۲ مرحله از شرکت های حمل و نقل کالا بازدید بعمل آمده و  در کنترل دروازه ای به تعداد ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان کالا،  همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به تعداد ۲۵۰ دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه ای محموله های ترافیکی به تعداد ۱۵ مورد صورت گرفته است.

 مهدی پور بیان کرد: در سال جاری ۴ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائرین مرقد امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.همچنین در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام، نظارت مضاعف و بازدیدهای دوره‌ای بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام شد.