شناسهٔ خبر: 137802 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

مجوز زیست محیطی مجتمع بندری نگین صادر شد/ دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری نگین

محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با صدور مجوز زیست محیطی مجمع بندری نگین، شرایط برای جذب سرمایه گذاران توانمند داخلی و خارجی در این مجتمع بندری تسهیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست شورای اداری این اداره کل با تبریک فرارسیدن عیدن قربان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ترسیم چشم اندازی روشن برای مجتمع بندری نگین تلاش می‌شود این مجتمع بندری در آینده نه چندان دور به کانون سرمایه گذاری در نوار ساحلی خلیج فارس تبدیل شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این راستا ساز و کار ویژه برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران توانمند داخلی و خارجی پیش بینی شده تا سرمایه گذاران بتوانند بدون کمترین دغدغه نسبت به فعالیت در مجتمع بندری نگین اقدام کنند.

شکیبی‌نسب تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز سرمایه گذارانی از قطر با حضور در استان ظرفیت های بنادر دیر و بوشهر را مورد ارزیابی قرار دادند که ظرفیت‌های توسعه این بنادر به نحو مطلوبی برای آنان تشریح شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: در حوزه عمرانی اجرا بدون تاخیر پروژه‌های بنادر استان بوشهر با جدیت دنبال می شود تا ساحل نشینان هم استانی  هر چه زودتر از مزیت‌های این پروژه‌ها برخوردار شوند.

وی افزود: در بحث آتش سوزی نیز با توجه به فرارسیدن ایام تابستان  اقدام‌های پیشگیرانه مورد توجه جدی قرار گرفته و همچنین در تجهیز ناوگان آتش نشانی بنادر در خشکی و دریا تلاش های بسیار خوبی انجام شده است.

شکیبی نسب عنوان کرد: در ارتباط با اجرای دستورالعمل مدیریت ترافیک بندری  نیز به تناسب اهمیت موضوع و سر و کار داشتن با جان افراد، مسائل مرتبط با این دستورالعمل در کمیته ترافیک بنادر استان با اولویت دنبال می شود.