شناسهٔ خبر: 137815 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد؛

به‌کارگیری ۷ هواپیما طی ۶ ماه آینده

فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی برای پروازهای اربعین پس از عملیات حج از به‌کار گیری ۷ هواپیما طی ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در مناسبت‌های خاص مانند ایام حج و اربعین، یکی از الزامات ما تأمین هواپیماست که در این راستا دو راه وجود دارد:  افزایش ناوگان از طریق خرید هواپیما  و سرخط کردن هواپیماهای زمینگیر.
فرزادی پور تأکید کرد: اولویت ما تعمیر داخلی است و طی ۶ ماه آینده ۷ هواپیما به‌کار گیری می‌شود که طبق برنامه پیش می رویم تا هواپیماها یکی پس از دیگری  وارد چرخه پروازی شود.

وی ادامه داد: ظرفیت پرواز با تعداد هواپیما نسبت مستقیم دارد؛ بنابراین در تلاشیم با تأمین منابع و خرید هواپیما و همچنین دریچه تعمیر داخلی، ظرفیت بالا برود.
 از سوی دیگر در ایام خاص اولویت‌ها جابه‌جا می‌شود و  تلاش می‌کنیم در مسیرهای هوایی که درخواست بالایی دارند، پروازهای فوق العاده ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: رسالت ما به عنوان شرکت دولتی ارائه خدمات است، چون اموال، مال مردم است.
وی افزود: شرکت جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم است و اصل خدمتی که می‌توانیم ارائه دهیم، اولویت دارد.
فرزادی پور با اشاره به این‌که ایرلاین دولتی فرایند سخت‌تری سپری می‌کند اظهار کرد: ان شاءالله سال اینده برای هما سالی خاص با ناوگان قوی‌تر خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تنظیم زمان و استاندارد های خاص در ایام فشردگی پروازها، کار دشواری است ادامه داد:  ایام خاص و مناسبت‌های ویژه فضای مناسب و امکانات مطلوب،‌ می‌طلبد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی بازدیدهایی که در طول پروازهای حج داشتم نگاه خدایی، محبت و عشق توأم با معنویت به این مأموریت دیده می‌شد و حتی یک گله‌مندی، اعتراض یا درخواست خاص وجود نداشت و شاه کلید این موضوع نیز  تعامل، نگاه جهادی و خدمت به مردم است که در همه سطوح جاری و ساری است و در هر موضوعی این همدلی و وحدت وجود داشته باشد کارها به درستی پیش می‌رود.