شناسهٔ خبر: 137844 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در آیین معارفه رییس جدید بازآفرینی شهری تأکید کرد:

فارس در حوزه های بازآفرینی شهری دارای سوابق درخشانی است

استان فارس و شیراز دارای سوابق عملکردی درخشانی در حوزه های بازآفرینی است مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: استان فارس و شهر شیراز دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه های بازآفرینی شهری است که امید می رود با تلاش و برنامه ریزی و ترسیم نقشه جامعه به جایگاه واقعی خود بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛محمود رضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: استان فارس و شهر شیراز دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه های بازآفرینی شهری است که امید می رود با تلاش و برنامه ریزی و ترسیم نقشه جامعه به جایگاه واقعی خود بازگردد.

طالبان، با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به حوزه بازآفرینی شهری گفت: استان فارس و شهر شیراز ، دارای سوابق عملکردی بسیار درخشان در حوزه های بازآفرینی است که امید می رود با تلاش ، برنامه ریزی و ترسیم نقشه جامع،  فارس به جایگاه واقعی خود بازگردد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: نگاه توسعه محور، سیاست های تشویقی، ارایه تسهیلات در بافت های فرسوده و نگاه کالبدی به بافت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امیر عباسی رییس پیشین اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری عنوان کرد: در بازآفرینی شهری بر عدالت در توزیع تسهیلات، قیر و منابع اصرار ورزیدیم و تلاش حداکثری در این حوزه باید ادامه پیدا کند.

زینل نیک مرام رییس جدید اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری، با اشاره به جایگاه و نقش بازآفرینی شهری گفت: هویت فرهنگی و سرمایه واقعی در حوزه های بازآفرینی شهری است و تغییر در این حوزه معنای ضعف در گذشته نیست و برای تحرک و پویایی تغییرات الزامی هستند.