شناسهٔ خبر: 137859 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مطرح شد؛

آخرین وضعیت تکالیف مجمع عمومی هما/ بازدید از کارگاه‌ها و تکنولوژی‌های تعمیرات بخش‌های مختلف هواپیما

نورایی رییس امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از کارگاه‌ها و تکنولوژی‌های تعمیرات بخش‌های مختلف هواپیما، در مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به همراه نمایندگان سایر اعضای مجمع و همچنین جمعی از مدیران سازمان با حضور در شرکت هما، به بررسی آخرین وضعیت تکالیف مجمع عمومی سال گذشته و روند حل مسائل و مشکلات شرکت پرداخت و در این خصوص مهم‌ترین مسائل و موضوعات شرکت را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)  تکالیف مجمع عمومی و بازدید از کارگاه‌ها و تکنولوژی‌های مورد استفاده در تعمیرات بخش‌های مختلف هواپیماها در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) توسط نمایندگان مجمع عمومی شرکت پیگیری شد.

مهدی نورایی رییس امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی در مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به همراه نمایندگان سایر اعضای مجمع و همچنین جمعی از مدیران سازمان با حضور در شرکت هما، به بررسی آخرین وضعیت تکالیف مجمع عمومی سال گذشته و روند حل مسائل و مشکلات شرکت پرداخت و در این خصوص مهم‌ترین مسائل و موضوعات شرکت را مورد بررسی قرار داد.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن ارائه گزارش کاملی در خصوص برگزاری جلسات پیگیری تکالیف مجمع عمومی و روند انجام هر تکلیف با بازتوزیع تکالیف بین معاونت‌های مختلف و پیگیری دائمی از هر معاونت، به مسائل و مشکلات شرکت در روند کاری خود پرداخته و نمایندگان محترم اعضای مجمع  نظراتی در این خصوص مطرح کرد.

سپس شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، ضمن توضیحات تکمیلی در خصوص تکالیف مجمع به نمایندگان مجمع عمومی، به برنامه‌ها و طرح‌های شرکت در آینده نزدیک اشاره کرده و لزوم همکاری همه‌جانبه مجمع عمومی جهت رفع مشکلات و مسائل شرکت را خواستار شد.

در ادامه نورایی در خصوص تکالیف، به موضوعاتی نظیر پیگیری‌های درحال انجام در خصوص حل مسئله خروج شرکت از لیست واگذاری، لزوم بازنگری در آیین نامه اداری استخدامی و اصلاح اساسنامه شرکت پرداخته و توصیه به برگزاری جلسات کارشناسی مشترک جهت برنامه ریزی و تسویه مطالبات شرکت کرد.

پس از جلسه نیز به بازدید از کارگاه‌های اویونیک، تعمیر موتور و بخش‌های دیگر پرداخته شد و به پیشرفت تکنولوژی این شرکت در تعمیر بخش‌های مختلف هواپیماها در شرکت و سایر شرکت‌ها پرداخته شد.

در پایان  رییس امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل و نیروهای خدوم و زحمتکش شرکت، با توجه به حضور نیروها و خلبانان متخصص در مدیریت امور شرکت، بر لزوم استفاده از حداکثر توان داخلی و ارتقاء ظرفیت‌های موجود جهت خودکفایی در فرایند تعمیرات هواپیما تأکید و اظهار امیدواری کرد.