شناسهٔ خبر: 137909 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۳ ماه گذشته؛

بیش از ۲۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ خراسان شمالی برقرار شد

141 سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در سه ماه گذشته به ۲۶ هزار و ۲۲۲ تماس مردمی پاسخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در این مدت ۲ هزار و ۲۶۴ تماس با اپراتور برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

مشتری افزود: وضعیت جوی، مشکل مشاهده شده جاده ای و حمل و نقل باری و مسافری بیشترین موضوع تماس هایی است که کاربران جاده ای در تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش داده اند.

وی اظهارکرد: کاربران جاده ای می توانند از طریق تماس با  سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های این اداره کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مشکلات راه ها و ... مطلع شوند همچنین شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود  از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران را ثبت کنند.