شناسهٔ خبر: 137914 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه‌آهن شمال٢ اعلام کرد؛

تصویب ٣٠٠ میلیارد ریال جهت بازسازی و بهسازی ایستگاه‌ راه‌آهن شمال٢

ع مدیر کل راه‌آهن شمال٢ در بازدید مدیران کل «راه‌وشهرسازی» و «راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» استان قزوین از گذرگاه‌های فرودگاه و خاکعلی از تصویب ٣٠٠ میلیارد ریال جهت بازسازی و بهسازی این ایستگاه‌ راه‌آهن در سفر رئیس جمهور به استان قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن شمال۲، غلامحسین ولدی مدیر کل راه‌آهن شمال٢ در بازدید مدیران کل «راه‌وشهرسازی» و «راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» استان قزوین از گذرگاه‌های فرودگاه برخی از اقدامات اداره کل راه‌آهن شمال٢ را در ایستگاه راه‌آهن قزوین تشریح کرد و گفت: در سال گذشته نمای ورودی ایستگاه بهسازی و دو دستگاه آسانسور در زیرگذر ایستگاه قزوین نصب و بهره‌برداری شد.

مدیرکل راه‌آهن شمال٢ افزود: امسال نیز مرمت سکوی اول مسافری و احداث پله‌برقی زیرگذر ایستگاه آغاز شده و تلاش داریم تا پایان سال این پروژه‌ها را نیز تکمیل کنیم.

ولدی همچنین به تصویب ٣٠٠ میلیارد ریال جهت بازسازی و بهسازی ایستگاه‌ راه‌آهن در سفر ریاست محترم جمهور به استان قزوین اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی نظیر بهسازی و بازسازی ساختمان‌ها، ساخت سردرب ایستگاه و اصلاح طرح هندسی ورودی ایستگاه قزوین امسال در دستور کار اداره کل قرار دارد و اکنون نیز مراحل انتخاب پیمانکار آن‌ها طی می‌شود.

در ادامه سیدعلی هاشمی و جواد حق لطفی بازدیدی از بخش‌های مختلف ایستگاه‌ قزوین بعمل آوردند و سپس به همراه مدیرکل راه‌آهن شمال٢ راهی گذرگاه‌های فرودگاه و خاکعلی شدند.

در گذرگاه‌ها نیز، مدیران ضمن بازدید میدانی و بررسی جزئیات اجرای پروژه‌ها، در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با ایمنی آن‌ها بحث و تبادل نظر کردند.