شناسهٔ خبر: 137915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۳ماهه گذشته انجام شده است؛

لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان نمین با استفاده از هزار و۵۰۰ تن آسفالت

لکه گیری محورهای استان مرکزی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: با استفاده از هزار و۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در بازدید از محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران ۳۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه ها و نقاط پربرخورد شهرستان نمین نصب کرده اند گفت:در این مدت راهداران ۵۹ کیلومتر شانه سازی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در ۳ ماهه گذشته ۱۳۵ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین تسطیح و رگلاژ شده تصریح کرد:۱۱۰ مورد از تیرهای روشنایی با دپوی خاکریز ایمن سازی شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت وصیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد:با حضور ۱۱۰ موردگشت راهداری در حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۲۴ مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده،۲۱ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری وبا اخذ۹ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثارتجاوز اقدام شده است.

آزاد در مدت یاد شده از جابجایی ۳۱۵ هزار و ۳۲۷ تن کالا توسط ۲۴ شرکت فعال حمل ونقل کالا در شهرستان نمین خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت بیش از ۱۳ هزار برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

وی در سه ماهه گذشته جابجایی ۳ هزار و۲۸۹ نفر مسافر را از این شهرستان یادآور شدو اظهار کرد:۲ شرکت مسافری در شهرستان نمین در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین انجام ۸۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی و ۳۰۰ تن نمک پاشی، اصلاح و بازسازی ۲۵ شاخه گاردریل،رنگ آمیزی ۲۹۰ متر مربع از سرعتکاهها،جمع آوری و بازسازی ۶۵ عدد از تابلوهای فرسوده،شستشوی هزار و۵۰۰ عدد تابلو،انجام ۵۰ کامیون عملیات ریزش برداری و حمل ۳۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۳ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی  رابرعهده داردگفت: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومترراه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومترنیز راه مرزی است.