شناسهٔ خبر: 137920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

مازندران استاندار مازندران با ارسال لوح تقدیری از عملکرد مطلوب و تاثیرگذار و مدیریت ثمربخش و شبانه روزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان واهتمام مجدانه دیگر کارکنان این مجموعه در اجرایی نمودن موثر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۲ تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، سید محمود حسینی استاندار مازندران از عملکرد مطلوب و تاثیرگذار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان و همچنین مدیریت ثمربخش مهندس حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در اجرایی نمودن موثر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۲ تقدیر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح ارسالی استاندار مازندران آمده است : قدم نهادن در عرصه خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران فرصتی منغتم برای هر انسان آزاده و متعهدی است که بدین سان دین خویش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی،آرمانهای بلند امام راحل و شهدای والامقام ایران اسلامی اداء نماید.

در این مجال، از مجموعه تلاش ها ی جنابعالی در راستای تهیه و تدوین ،هماهنگی و اجرایی نمودن برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۲ قدردانی می نمایم و امیدوارم در خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه سار منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و سربلند باشید.