شناسهٔ خبر: 137925 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بررسی آخرین وضعیت تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران

ع معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از بررسی آخرین وضعیت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران در جریان سفر یک روزه خود به این استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه بررسی عملکرد برنامه اجرایی معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در این استان، گفت: دستور کار این جلسه بررسی آخرین وضعیت تامین زمین برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری‌شده در بانک زمین، بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آماده‌سازی شده یا آماده ساخت و بررسی آخرین وضعیت اراضی شناسایی شده برای منابع درآمدی اجرای طرح نهضت ملی مسکن بود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در معاونت املاک و حقوقی انجام شده است، تصریح کرد: ساماندهی ساختمان‌های اداری ستاد و شهرستانها، پایان عملیات تک برگ کردن اسناد دفترچه‌ای در شش ماهه نخست سال در مازندران و ساماندهی بایگانی الکترونیک از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بوده است.

رضایی همچنین از ثبت نام بیش از یک‌هزار و ۲۹۰ نفر در شهرهای استان مازندران برای دریافت زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد و افزود: از این میزان ۱۰۷ نفر تایید نهایی شده‌اند و تاکنون برای ۲۳۲ نفر هم زمین تامین شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، معاون توسعه منابع انسانی سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادها، رئیس گروه بانک اطلاعات زمین سازمان ملی زمین و مسکن، رضایی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کردند.