شناسهٔ خبر: 137930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد ماشین سنگین رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل از افزایش ۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در بازدید از سامانه های هوشمند محور سرچم با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته حدود ۴ میلیون و۵۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ میلیون و۱۰۰ هزار تردد ثبت شده بود افزایش ۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار و۵۵۴ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و۱۴۵ هزار و ۱۷۶ تردد در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و۶۲ هزار تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۳ ماهه گذشته افزایش ده درصدی را نشان می دهد.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل محورهای اردبیل- آستارا،اردبیل-نیر و اردبیل –مغان را دارای پرترددترین محورها برشمرد و اظهار کرد:در ۳ ماهه گذشته ۳ میلیون و ۷۴۸ هزار و۶۸۵ تردد در محور اردبیل-آستارا،۳ میلیون و۱۰۷ هزار و۲۸۵ تردد در محور اردبیل-نیر و ۲ میلیون و۳۲۲ هزار و۷۱۹ تردد نیز در محور اردبیل-مغان به ثبت رسیده است.

 رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

نسیمی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خودرا نیز جهت بررسی اطلاع دهند.