شناسهٔ خبر: 137966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

صدور پیش نویس پروانه ساخت ۴ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: در زمینه ۴ هزار واحد حاشیه شهر، پیش نویس پروانه صادر شده و موضوع شرکت به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، وحید داعی در دیدار با محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد اظهار داشت: روابط شهرداری و اداره راه و شهرسازی مخصوصا در حوزه شهرسازی بسیار درهم تنیده است.

وی با اشاره به اینکه از انتصاب شما خوشحال هستیم و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم، گفت: در کمیسیون ماده صد تلاش کردیم موضوعات را تسریع کنیم و فضای تعاملی بین ما و شهرداری ایجاد شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:  در حوزه بازآفرینی پروژه‌های مشترک زیادی وجود دارد، از حمایت‌های شهرداری تشکر می‌کنیم.

داعی با بیان اینکه در زمینه چهار هزار واحد حاشیه شهر، پیش نویس پروانه صادر شده و موضوع شرکت به زودی ابلاغ می‌شود، گفت: نهضت ملی مسکن در مشهد از دیگر پروژه‌هایی است که پیگیر آن هستیم و امیدواریم بتوانیم تحولی در شهر مشهد ایجاد کنیم.

وی افزود: با طرح ساختمان بلندمرتبه موافق هستیم، نباید بگذاریم سرمایه‌ها از شهر خارج شود. همچنین با طرح جدید بافت آبکوه نیز موافق هستیم و از این موضوع دفاع خواهیم کرد.