شناسهٔ خبر: 138024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون متقاضیان اخذ کارت هوشمند رانندگان اتوبوسی برون شهری ویژه اربعین در خراسان جنوبی

حاجی صفری.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از برگزاری آزمون ادواری فوق العاده مختص متقاضیان اخذ کارت هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری ویژه ایام اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، محمد حاجی صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به مصوبات کارگروه ویژه تامین ناوگان ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی در خصوص امکان فعالیت رانندگان شاغل در حوزه حمل و نقل بار به منظور ارائه خدمات حمل ونقل مسافر در ایام اجرای طرح اربعین حسینی، آزمون ادواری فوق العاده مختص متقاضیان اخذ کارت هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون ها از طریق مراکز و آموزشگاههای مجاز فنی و حرفه ای در سراسر کشور و طی هماهنگی های بعمل آمده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می گردد. علاقه مندان به شرکت در این دوره آزمون ادواری می توانند با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای از ۱۰ الی ۱۶ تیر ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حاجی صفری ادامه داد: ثبت نام کنندگان می توانند از ۲۰ الی ۲۱ تیرماه برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کرده و آزمون کتبی این دوره در تاریخ ۲۲ تیرماه و آزمون عملی آن در تاریخ ۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد.