شناسهٔ خبر: 138048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی اجرای طرح تابستانی؛

۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان شمالی به مسافران خدمات رسانی می کنند/ تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی

مجتمع دشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی اظهار کرد: ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی خراسان شمالی در محورهای مواصلاتی این استان طی اجرای طرح تابستانی به مسافران خدمات رسانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمع های خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.

مشتری افزود: نمازخانه ها، جایگاه های سوخت، سرویس های بهداشتی و تمامی عناصر مجتمع های خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل اداره های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآورده های نفتی مورد بازدید قرار گرفته است.       

وی با تاکید بر بازدید دوره ای و مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام می شود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.

این مسئول ادامه داد: مسافران و کاربران جاده ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.