شناسهٔ خبر: 13809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی سیلاب‌های ناشی از بارندگی امروز صورت گرفت؛

تلاش راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی محورهای روستایی

سيلاب، طغيان رودخانه و تخريب پل در محور كرج - چالوس و محورهاي روستائي شهرستان طالقان / عكس: اداره‌كل راه و شهر سازي استان البرز رئیس اداره راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اثر بارش شدید باران برخی راه‌های روستایی استان کهگیلویه و بویر احمد مسدود شدند که با تلاش مأمورا راهداری استان پاکسازی و به زودی بازگشایی می‌شوند.

علی‌شیر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بارش شدید باران که از صبح امروز شنبه ۹ آبان شروع شد گفت: بر اثر این بارندگی‌ها در معابر روستایی برخی بخش‌های استان از جمله زیلایی، دیشموک، لوداب و میان‌تنگون دچار مشکل شدیم که بلافاصله مأموران راهداری به این مناطق اعزام و اقدام به باگشایی مسیرها کردند. همچنین در پل تنگاری با مشکلاتی مواجه شده‌ایم که در حال تلاش برای رفع مشکل هستیم.

رئیس اداره راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: متأسفانه در نتیجه این بارندگی ها در برخی از جاده های روستایی بر اثر سیلاب و بسته شدن دهانه پل‌ها و ریزش کوه معابر بسته شده‌است به‌عنوان مثال در بخش «زیلایی» جاده بر اثر ریزش کوه مسدود شد که در حال حاضر راهداران با یک‌دستگاه لودر درحال ریزش‌برداری هستند. در بخش «دیشموک» هم وضعیت به‌همین منوال است و مأموران راهداری سعی می‌کنند مسیر را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: در محور های روستایی در بخش‌های «لوداب» و «میان‌تنگون» اکیپ‌هایی از راهداری مستقر شده‌اند و امیدواریم تا ساعتی دیگر بتوانیم مسیر‌ها را بازگشایی کنیم.

رئیس اداره راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اعلام آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود، بروز این قبیل حوادث را از پیامد‌های طبیعی بارش باران دانست./

نظر شما