شناسهٔ خبر: 138118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲:

بیش از ۳۵۵ هزارتن مصالح ساختمانی و مواد معدنی با بارنامه از گلستان جابه جا شد

گلستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طی سه ماهه گذشته سال ۱۴۰۲ میزان ۳۵۵ هزار و ۴۰۱ تن مصالح ساختمانی و معدنی از گلستان به اقصی نقاط کشور حمل و نقل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محسن عامریون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در حاشیه جلسه وبیناری سازمان متبوع با ادارات کل استان ها جهت ساماندهی حمل مصالح ساختمانی و مواد معدنی به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: این محمولات طی ۲۰ هزار و ۲۲۱ سفر جابه جا شدند.

وی با اشاره به اینکه حمل قانونی مصالح ساختمانی و مواد معدنی با شتاب بیشتری طی سال جاری در استان پیگیری و دنبال می شود، ادامه داد: تمام تلاش ها پیرو این مساله است که حمل این محمولات توسط رانندگان دارای کارت هوشمند و با بارنامه صورت گیرد.

به گفته وی، در سال جاری مکاتبات متعددی با استانداری، سازمان صمت، پلیس راه ، صنوف و ادارات مرتبط در رابطه با لزوم نظارت بر حمل مواد معدنی مطابق با شرح وظایف سازمانی صورت گرفته است.

عامریون در پایان از رانندگان تلاشگر در این بخش خواست که در صورت نداشتن کارت هوشمند(مجوز فعالیت) در اسرع وقت به مراکز صدور کارت هوشمند در شهرستان های محل سکونت خود مراجعه و از درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir جهت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند رانندگان و ناوگان اقدام کنند.