شناسهٔ خبر: 138122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان خبر داد؛

آغاز ساخت قطعه پایانی محور گمرکان_ امجز در جنوب کرمان

کلنگ زنی راه روستایی امجز جنوب کرمان معاون ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان از ساخت قطعه پایانی محور گمرکان_ امجز در حوزه شهرستان عنبرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان) اکبر سلیمانی معاون فنی و نظارت و ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ساخت ۲۲ کیلومتر از محور گمرکان_ امجز در سنوات قبل انجام شده و به بهره برداری رسیده است و امروز نیز ساخت ۷ و نیم کیلومتر از آن کلنگ زنی شد .

سلیمانی افزود: برای ساخت و احداث قطعه پایانی این محور قردادای به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان منعقد شده که با تکمیل این محور بیش از ۲۰۰ خانوار از راه مناسب بهره مند خواهند شد.

معاون فنی و ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: تا پایان امسال ساخت و احداث و تکمیل ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان است که این طرح ها در قالب ۲۰ پروژه راه روستایی است و با بهره برداری از آن افق بهره مندی بیش از ۲هزار خانوار از راه مناسب پیش بینی شده است.

سلیمانی گفت: ۵۰ پروژه در حال حاضر برای جنوب کرمان در ۸ شهرستان جنوبی استان تعریف شده و فعال می باشند که پیش بینی می شود با احداث و بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۵ هزار خانوار در جنوب کرمان از راه ارتباطی آسفالته مناسب بهره مند شوند.