به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در میان روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی استان بوشهر معرفی شد.
در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوشهر، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در بخش انتشار نشریه الکترونیکی ماهانه ویژه عملکرد سال ۱۴۰۱ مورد تقدیر قرار گرفت.
در این همایش که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی استانداری و مدیران دستگاهای اجرایی برگزار شد، همچنین از سالها تلاش سید طالب لواسانی در مسئولیت روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر تقدیر شد.
معاون سیاسی استاندار بوشهردر این نشست بر توسعه، تجهیز و تقویت روابط عمومیهای استان بوشهر تاکید کرد.
اکبر پورات اظهار داشت: روابط عمومیها ویترین و پایه اصلی ادارات محسوب میشوند که از ابتدای مدیریت بنده در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یکی از مهمترین برنامههای ما توسعه، تجهیز و تقویت روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوده که تاکنون اقدامات موثری در این عرصه صورت گرفته ولی میطلبد که مدیران ادارات به این مقوله توجه بیشتر و ویژهای داشته باشند.
وی تصریح کرد: برگزاری منظم شورای اطلاع رسانی و روابط عمومیهای استان با ریاست استاندار بوشهر موجب شده که مصوبات ارزشمند در راستای تقویت روابط عمومی ها به مدیران ادارات برای اجرایی کردن آنها ابلاغ شود که توانمندسازی مدیران روابط عمومیها، برگزاری کلاس و کارگاههای آموزشی از جمله این اقدامات بوده است.
وی افزود: مدیران ادارات و روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید به مقوله جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولت به نحو مطلوب اهتمام ویژه داشته باشند که تاکنون به دلیل اجرای دقیق این موضوع، تاکیدات بسیاری از سوی استاندار بوشهر صورت گرفته است که شایسته است مدیران و روابط عمومیها در این بخش پویا و فعالتر عمل کنند.
پورات یادآور شد: در فضای رسانهای در برخی مسایل نقدهای غیرمنصفانه به عملکرد دولت وارد میشود و با وجود اقدامات موثر و دستاوردهای مطلوب در بخشهای مختلف، دولت در حوزه اطلاع رسانی مظلوم واقع شده است که میطلبد روابط عمومیها در انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان بوشهر کوشا باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی استان باید نقدها و نقطه نظرات مردم و مسایل و مقدورات دولت و مدیران را متقابلا به جامعه هدف انتقال دهند.