شناسهٔ خبر: 138136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

بهره‌گیری از نیروهای توانمند و متخصص در راستای بهبود فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها

اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه گردهمایی مسئولین شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استانهای آذربایجان شرقی و غربی گفت: بهره‌گیری از نیروهای توانمند و متخصص در راستای بهبود فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها نقش بسزایی ایفا می کند.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)،جلسه گردهمایی مسئولین محترم شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استانهای آذربایجان شرقی و غربی  که با حضور  محسن حمزه لو رئیس شورای هماهنگی و مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و  حجت الاسلام صمد خلیلی  رئیس  شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و  دیبایی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی و مدیران روابط عمومی و کارشناسان ادارات تابع در حوزه راه و شهرسازی آذربایجان غربی  که به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی آذربایجان غربی برگزار شد.

حجت الاسلام صمد خلیلی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در این جلسه با اظهار اینکه نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی صحیح از اتفاقات و رویدادهائی که در زیر مجموعه سازمان درحال رخداد است از جمله وظایف اصلی این واحد محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: بهره‌گیری از نیروهای توانمند و متخصص در راستای بهبود فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها برای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در اولویت ما قرار دارد و هدف ما شناسایی و رفع موانع و مشکلات توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها است.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه بیان کرد: روابط عمومی‌ها چشم بینای سازمان به نوعی ویترین مجموعه خود بوده و به صورت شبانه‌روزی برای انعکاس درست اخبار در حال فعالیت هستند.

در ادامه محسن حمزه لو رئیس شورای هماهنگی و مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه  وظیفه مدیریت ارتباطات و روابط عمومی انجام سخت افزاری امور نیست، بلکه وظیفه اصلی آن مدیریت افکار و اندیشه های سازمانی به سوی افق و چشم انداز سازمان است.

وی افزود: در واقع روابط‌عمومی به‌عنوان رسانه سازمان ضامن برقراری ارتباط موثر درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است. اخلاق حرفه‌ای روابط‌عمومی در برقراری تعامل و انجام مسئولیت سازمانی یکی از شاخص‌های موفقیت در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چراکه معیار اصلی سنجش روابط‌عمومی، اخلاق است و بدون اهمیت دادن به این مهم موفقیتی در برقراری تعامل و اثربخشی آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

در ادامه جلسه محمد دیبایی رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: شورای هماهنگی راه و شهرسازی این استان نقش بی بدیلی را در حوزه اطلاع‌رسانی دارند و با توجه به تعدد  فعالیت ها و عملکردها اخبار این حوزه  بازتاب گسترده در رسانه های جمعی استان دارد.

دیبایی در نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی شمال‌غرب کشور، اظهار داشت: روابط عمومی‌های راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی، بازتاب رسانه‌ای موثر و چشمگیری از عملکرد این مجموعه را در رسانه‌ها دارند و این امر تعامل با رسانه‌ها را نیز افزایش داده است.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها پرداختند.