شناسهٔ خبر: 138139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

تقش تاثیرگذاری رسانه ملی در بین آحاد جامعه

اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی استان اذربایجان شرقی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان که در محل صدا و سیمای برگزار شد اظهار کرد: رسانه ملی تقش تاثیرگذاری در بین آحاد جامعه ایفا می کند.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی در این دیدار بر نقش صداوسیما و ظرفیت‌های متنوع آن برای حل مشکلات مردم و ارائه راهکارهای مناسب تأکید کرد.

وی در ادامه این دیدار در خصوص  طرح های متنوع در وزارت راه و شهرسازی که در حال اجرا می باشد اشاره کرد  افزود: از جمله این طرحها، طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص زمین رایگان برای اجرای طرح، واگذاری قطعات بصورت ویلایی مدنظر می باشد که از الگوی ایرانی و اسلامی و فرهنگ ما سازگاری دارد و نیز طرح جوانی جمعیت و واگذاری قطعه زمین رایگان به خانواد هایی که فرزند سوم انها بعد آبان ۱۴۰۰ بدنیا امده و همچنین خانواده هایی که ۴ فرزند زیر ۲۰ سال داشته باشند اجرا شود.

در ادامه این جلسه در راستای همکاری های تنگاتنگ برای اطلاع رسانی خدمات برای شهروندان بخصوص طرح نهضت ملی مسکن ، جوانی جمعیت ، واگذاری اسناد زمین برای اراضی دولتی تصرفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.