شناسهٔ خبر: 138156 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون عملیات فرودگاهی و مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاههای استان اصفهان خبر داد؛

بازگشت نخستین گروه از حاجیان اصفهانی و چهارمحال و بختیاری به فرودگاه شهید بهشتی

بازگشت حجاج اصفهان معاون عملیات فرودگاهی و مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاههای استان اصفهان ازآغاز عملیات بازگشت زائران سرزمین وحی به فرودگاه اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی شاه نظری معاون عملیات فرودگاهی و مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان ازآغاز عملیات بازگشت زائران سرزمین وحی به فرودگاه اصفهان خبر داد.

 معاون عملیات فرودگاهی و مسئول عملیات حج فرودگاه اصفهان گفت: با ورود اولین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از جده به اصفهان در ساعت ۱۴:۲۰ امروز سه شنبه ۱۳تیرماه، عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به فرودگاه شهید بهشتی آغاز و تا تاریخ ۲۴تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فرودگاه شهید بهشتی در بازه زمانی ۱۲ روزه بازگشت حاجیان، میزبان ۸ هزار و ۱۰۲ زائر خانه خدا در قالب ۵۵ کاروان خواهد بود که پیرو برنامه ریزی های انجام شده زائرین عزیز طی ۳۳ پرواز به این فرودگاه باز خواهند گشت. 

شاه نظری در ادامه بیان کرد: کاروان‌های استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری در دو مرحله از تاریخ ۱۳ تیرماه لغایت ۱۸ تیرماه با ۱۹ پرواز از مبدا جده و از تاریخ ۲۰ تیرماه لغایت ۲۴ تیرماه با ۱۴ پرواز از مبدا مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه اصفهان مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاه‌های استان در پایان تصریح کرد: به دلیل فشردگی و تراکم پروازهای بازگشت حجاج به اصفهان و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران گرامی در فرودگاه، از مستقبلین عزیز در خواست می شود جهت جلوگیری از ایجاد ازدحام در مسیرهای خروجی حجاج از حضور در فرودگاه خودداری کنند.