شناسهٔ خبر: 138157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون اول رییس جمهور؛

مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه افتتاح شد

دکتر حمزه لو مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه امروز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور در راستای ارائه خدمات به عموم مردم در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر ارومیه و در جهت توسعه شاخص‌های اجتماعی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان احداث شده به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در  مراسم بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه که امروز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: این طرح جزو پروژه‌های بازآفرینی شهری در محله هدف شهرستان ارومیه اجرا شده و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته برای احداث این مرکز جامع سلامت ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به روز هزینه شده است. 

حمزه‌لو اضافه کرد: مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه با زیربنای ۸۰۳ مترمربع  چهارمین پروژه بازآفرینی شهری در محله وکیل آباد ارومیه بوده که کلیه خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی منطقه ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد: چهار طرح خانه سلامت، خانه محله، ساماندهی معابر و ساماندهی روشنایی معابر با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در محله وکیل آباد ارومیه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.