شناسهٔ خبر: 138160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد؛

بهسازی و آسفالت ۱۰۰ درصدی معابر محلات هدف بازآفرینی شهری ارومیه

دکتر آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌ ۱۰۰ درصد معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری در شهر ارومیه آسفالت و بهسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمد آیینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: آذربایجان‌غربی استان پیشرو اجرای طرح‌های بازآفرینی در کشور بوده و باید محلات کم برخوردار به تناسب استانی به شاخص‌های مناسب برسند.

وی ادامه داد: برنامه جامع اقدام مشترک را برای توسعه شاخص‌ها دنبال و اجرا می‌کنیم و در راستای توسعه شاخص‌ها در آذربایجان‌غربی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و پروژه‌های خوبی اجرا می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری با هدف توزیع عادلانه و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری تعیین شده و ارتقای سطح خدمات و کیفیت زندگی ساکنین محدوده‌های بازآفرینی شهری مورد تاکید است.

آیینی اضافه کرد: به منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های قانونی در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز از قانون بودجه تدابیر لازم سنجیده شده است.