شناسهٔ خبر: 138193 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هم افزایی و مشارکت برای ارتقای سطح سرانه خدمات بهداشتی و درمانی در محلات هدف شهر ارومیه از اهداف تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی است.

طبق این تفاهم نامه تهیه نقشه های اجرایی پروژه، تجهیز، بهره‌برداری و تامین انشعابات پروژه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

همچنین تامین زمین مناسب، پیمان سپاری برای اجرا و نظارت پروژه، تامین اعتبار از محل بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز به عهده اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در حاشیه امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: مطابق با سند ملی بازآفرینی شهری باید سرانه خدمات زیرساختی در محلات کمتر برخوردار یا سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای شهر متناسب با محلات برخوردار شهر توسعه یابند.

محمد آیینی افزود: در همین راستا توسعه خدمات بهداشتی و درمانی با ساخت و احداث مراکز جامع سلامت در محلات هدف در دستور کار قرار دارد.