شناسهٔ خبر: 138200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران مطرح کرد؛

طرح‌های توانمندسازی کوی سالار ارومیه الگویی قابل اجرا در تمام کشور

دکتر حمزه لو معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: پروژه‌های توانمندسازی کوی سالار ارومیه الگویی قابل اجرا در سطح کشور بوده و استانها می‌توانند از این طرح برای اجرا در محلات هدف خود بهره‌برداری کنند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمد آیینی  معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، در بازدید از طرح‌های روبنایی کوی سالار ارومیه، اظهار داشت: پروژه‌های توانمندسازی کوی سالار از جمله مصداق بارز اهداف و سیاست‌های کلی شرکت بازآفرینی شهری در خصوص هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی به منظور ارتقاء سطح سرانه خدمات و کیفیت زندگی ساکنان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مدیریتی استاندار آذربایجان‌غربی، معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان، در خصوص اجرای طرح‌های بازآفرینی، به جذب حداکثری اعتبارات مالی منابع مختلف از جمله بنده (ب) تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید گفت: هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین برای اجرای طرح‌های زیربنایی اورژانس اجتماعی، سالن ورزشی ۲ طبقه چند منظوره، خانه مهارت، مرکز جامع سلامت، کلانتری و فضای ورزشی روباز چند منظوره در کوی سالار تامین شده است.

سید محسن حمزه‌لو افزود: اراضی تامین شده از زمین‌های سازمان ملی زمین و مسکن بوده و پس از الحاق به محدوده به منظور اجرای پروژه‌های مصوب ستاد بازآفرینی شهری تحویل دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی ساخت اورژانس اجتماعی را در محله کوی سالار آغاز کرده که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.