شناسهٔ خبر: 138230 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رعایت استانداردهای فنی و مهندسی ملی و بین‌المللی است

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد: در ارائه خدمات فنی، مهندسی و آزمایشگاهی در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی اولویت اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، رعایت استانداردهای ملی و بین‌الملی روز است و در این خصوص کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه معاونین ستادی با مدیران استانی شرکت آزمایشگاه گفت: اولویت اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف دولت مردمی سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور و بخش خصوصی، رعایت استانداردها ی فنی و مهندسی روز دنیاست و نهایت دقت و سرعت را در ارائه گزارش‌ها به متقاضیان به کار خواهیم گرفت.

کیانپور به سفرهای استانی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همکاری و ارتباط مناسبی با دستگاه‌های اجرایی در استان ها برقرار شود و گزارش در خصوص عملکرد و نقش آفرینی شرکت در پروژه‌هایی که در جریان افتتاح هستند اطلاع رسانی شود و مطالبات  و پیشنهادهای فنی شرکت را نیز پیگیری کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تمام مراکز استان‌ها موظف به انجام تکالیف قانونی خود در زمان مقرر هستند و باید مدارک و اطلاعات مستند و دقیق را بدون نقص در سامانه‌های معرفی شده از سوی ستاد بارگذاری کنند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: مدیران استانی و بازاریابی و سایر مسئولین شرکت با رصد دقیق پروژه‌های ملی و استانی نسبت به حضور موثر در بازارهای جدید و جذب بیشتر قراردادهای همکاری، جدیت بیشتری پیگیری کنند و هیچ بازار رقابتی را از دست ندهیم.