به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی و افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی و منظم برگزار می شود.
وی افزود: پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر می شود.
جلال زاده ادامه داد: از ابتدای سال جاری در تمامی دوشنبه های کاری به صورت منظم این ملاقات برگزار شده که در مجموع بیش از ۵۳ جلسه ملاقات عمومی و چهره به چهره داشته ایم.
وی یادآورشد: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد می توان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان میتوانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای به آن نیازمندند، از طریق سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.