شناسهٔ خبر: 138348 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تامین زمین برای حدود ۲۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان مرکزی با اشاره به اقدامات بی‌سابقه دولت سیزدهم در تامین زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در کشور گفت: در این استان تاکنون برای حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی زمین تامین شده که از این تعداد ۱۶ هزار واحد تخصیص پروژه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به عملکرد قابل قبول اداره راه و شهرسازی استان مرکزی، گفت: نیمی از این میزان زمین از طریق تفاهم با دستگاه‌ها، نهادها و بخش خصوصی تامین شده که این موضوع نشان می‌دهد تمام ارکان کشور برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن بسیج شده‌اند.

مالکی با تاکید براینکه برنامه‌ریزی برای تامین زمین واحدهای طرح نهضت ملی مسکن هنوز ادامه دارد خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ازطریق پیشنهاد الحاق زمین به محدوده، پیشنهاد تغییر کاربری زمین‌های با استعداد ساخت مسکن، انتقال اراضی مازاد دستگاه‌ها و همچنین توافق با مالکان بخش خصوصی برای اختصاص زمین این افراد به طرح نهضت ملی مسکن به دنبال تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در سالهای آتی است.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، در این سفر فردین شاکری و اسماعیل رئیسی اعضای هیات مدیره و تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.