شناسهٔ خبر: 138380 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم فریمان در مجلس:

پای کار آمدن وزارت راه و شهرسازی در عرصه قانون جوانی جمعیت جای تقدیر دارد

ببینید| سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: پای کار آمدن وزارت راه و شهرسازی در این عرصه و اهدای تسهیلات در راستای قانون جوانی جمعیت جای تشکر دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احسان قاضی‌زاده هاشمی در آیین اهدای ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در خراسان رضوی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، عنوان کرد: یکی‌ از افتخارات مجلس یازدهم تصویب قانون جوانی جمعیت بود، یکی از ۳ قانونی که در دیدار نمایندگان مجلس با رهبری، مقام معظم رهبری از آن یاد و تقدیر کردند. جزو افتخارات من و نمایندگان مجلس است که در تصویب این قانون نقش ایفا کردیم.

وی افزود: قانون جوانی جمعیت در حال اجرایی شدن است که بابت آن از دولت تقدیر می‌کنیم. دولت برای اجرای این قانون در استان‌ها پای کار آمده است.

نماینده مردم فریمان در مجلس ادامه داد: امروز خراسان رضوی در روز عید غدیر پیشتاز اجرای قانون جوانی جمعیت است و اهدای قطعه‌های زمین به خانواده‌های محترم است.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: اهدای ۱۲۱۰ قطعه زمین آغازگر یک راه است، البته در بودجه بر تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: پای کار آمدن وزارت راه و شهرسازی در این عرصه و اهدای تسهیلات در راستای قانون جوانی جمعیت جای تشکر دارد.

نماینده مردم فریمان با اشاره به اینکه ضرورت اجرای این قانون اجتناب‌ناپذیر است، گفت: انشالله این تعداد قطعه زمین رایگان تا پایان سال افزایش پیدا خواهد کرد.