شناسهٔ خبر: 138411 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه مشهد

وزیر فرودگاه مشهد وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بر تکمیل پروژه‌های عمرانی به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بر تکمیل پروژه‌های عمرانی به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به مشهدالرضا(ع) از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس بازدید کرد و  ضمن تقدیر از اقدامات توسعه‌ای و عمرانی فرودگاه مشهد، باتوجه‌ به حضور میلیونی مسافران داخلی و خارجی و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، بر تکمیل پروژه‌های عمرانی به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به آنان تاکید کرد.

بذرپاش‌ در ادامه بازدید از فرودگاه مشهد، نصب پل‌های‌ تلسکوپی (جت‌وی) را کمک به سرعت‌بخشیدن در مسافرگیری دانست و اظهار کرد: استفاده از پل‌های تلسکوپی سبب افزایش ایمنی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با تاکید بر استفاده از پل‌های تلسکوپی به‌منظور افزایش میزان بهره‌وری در فرودگاه‌های کشور افزود: افزایش تعداد این پل‌ها می‌تواند کمک بسزایی در افزایش خدمات فرودگاهی به مسافران داشته باشد.

محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی نیز در حاشیه این‌ بازدید، گزارشی از روند پروژه‌های عمرانی و آمار مسافری فرودگاه مشهد به وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل‌ فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، امانی‌بنی ضمن ارائه توضیحاتی درباره تکمیل پروژه توسعه ترمینال و اپرون‌ فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، به نصب آی‌.ال‌.اس (ILS) جدید این فرودگاه اشاره کرد و آن را خدمتی جدید در راستای ارائه خدمات پروازی به زائران رضوی دانست.