شناسهٔ خبر: 138413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم انجام شد؛

تخصیص و واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین در همدان

جشن همزمان با دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم آیین آغاز واگذاری زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در استان همدان و تخصیص ۱۱۰ قطعه زمین برای متقاضیان شهر نهاوند با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان همدان در این جلسه که با حضور جمعی از متقاضیان این طرح در نهاوند برگزار شد ایوب اسدالهی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ضمن تبریک ایام مبارک و عید سعید غدیرخم گفت: دغدغه و همت دولت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت ایجاد مشوق هایی برای خانواده هاست در همین راستا ثبت نام واگذاری زمین در استان همدان برای خانواده های دارای سه فرزند که فرزند سوم متولد تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ آغاز شد و تاکنون بیش از ۱۸۰۰ متاقضی پس از پالایش و صحت سنجی در فهرست تحویل زمین قرار گرفته اند.

وی در ادامه عنوان کرد: در شهر نهاوند اراضی برای واگذاری به بیش از ۱۱۰ خانواده مشمول این طرح در نظر گرفته شده است مضاف بر اینکه برای خانواده های چهار فرزندی و خانواده های دارای معلول نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است وی ادامه داد برای متقاضیان سایر شهرها نیز اراضی در نظر گرفته شده در همدان اراضی ۳۶ هکتاری برای این طرح دیده شده که در حال طی مراحل اداری و قطعه بندی و تفکیک برای واگذاری به متقاضیان است.

اسدالهی در ادامه تلاش مضاعف و کار جهادی برای پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و سایر طرح های تشویق برای خانه دار شدن مردم را از همکاران و پرسنل شریف راه و شهرسازی استان خواستار شد و عنوان کرد: توفیق به خدمت به مردم فرصتی است که خدای متعال آن را در اختیار ما قرار داده است. و امروز باید شکرگزار خدای بزرگ باشیم که ما را وسیله خانه دار شدن مردم و حل مشکل مسکن آنها قرار داده که خود این موضوع اجر عظیمی در پیشگاه خدا دارد.

در پایان مراسم قرارداد واگذاری زمین تعدادی از متقاضیان به آنان تقدیم شد.