شناسهٔ خبر: 138416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه منصوب شد

حکم انتصاب سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه رامین الماسی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، رامین الماسی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه منصوب شد.

الماسی دانش آموخته کارشناسی ارشد عمران (زلزله) و پیش از این سوابقی از جمله بالغ بر ۲ دهه فعالیت در حوزه معاونت مسکن و ساختمان و همچنین عهده دار معاونت این حوزه نیز بوده است.

در متن حکم الماسی آمده است: "نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه منصوب می نمایم"

امید واثق دارم با پیش رو قراردادن اسناد مصوب بالادستی ، سیاست های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و موثر با دستگاههای اجرایی و بخش عمومی غیردلتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم ، معتمدین و تشکل های نخبگانی ، به ویژه زنان و جوانان در قالب های هیات های اندیشه ورز و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت شهرستان و استان ، نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی ، انسانی ، دانشی و قومی _ فرهنگی استان کرمانشاه اقدام نمایید.

با توکل به خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، بکارگیری رهنمون های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های دولت مردمی ، زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.

گفتنی است پیش از این، مهرداد آهکی عهده دار این مسئولیت بوده است.