شناسهٔ خبر: 138442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴۸۶ هزار و ۸۲۱ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین جابه جا شدند

جابه جایی مسافر رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان در سه ماهه نخست سال جاری، ۴۸۶هزار و ۸۲۱ مسافر را به مقصد درون و خارج از استان جابه جا کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، احسان شهبازی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: جابه جایی این تعداد مسافر در قالب ۵۱هزار و ۷۳ سفر انجام شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد مسافر ۱۹۵هزار و ۹۱۱ نفر با اتوبوس، ۲۲۶هزار و ۷۲۹نفر با مینی بوس و ۶۴هزار و ۱۸۱ نفر با خودروهای سواری کرایه سفر کرده اند.

شهبازی ادامه داد: ۱۵۸دستگاه اتوبوس، ۷۹۸دستگاه مینی بوس و ۶۷۸دستگاه سواری وظیفه خدمت رسانی و جابه جایی مسافران برون شهری را در این استان بر عهده دارند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در بهار امسال ۲۴بازدید از فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافر این استان انجام شده است.

وی یادآور شد: مسافران می توانند انتقادات و شکایات خود از فعالیت ناوگان مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان اطلاع دهند تا در صورت لزوم در کمیسیون های مربوط به تخلف شرکت های حمل و نقل، رانندگان و یا مالکان وسایل نقلیه مورد رسیدگی قرار گیرد.

شهبازی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری کمیسیون ماده ۱۴ ویژه رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی، در خصوص ۲۳پرونده تخلف تصمیم گیری شد.