شناسهٔ خبر: 138464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۱۸ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

پایانه مرزی بیله سوار مدیر پایانه مرزی بیله سوار از تردد ۱۸ هزار و۷۵۰ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله باباییان مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از این تعداد ۶۶۹ نفر مسافر ایرانی و۱۸ هزار و۸۱ نفر نیز مسافران خارجی است گفت:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

وی افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۷ هزار و۲۰۷ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند در ۳ ماهه گذشته افزایش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوارتعداد مسافران ورودی ایرانی را ۶۶۱ نفر ومسافران خروجی ایرانی را ۸ نفربرشمرد و تصریح کرد: در ۳ ماهه گذشته ۹هزار و۴۰نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد و ۹ هزار و۴۱ نفرمسافرخارجی  نیز از مرزخارج شده اند.

بابائیان افزایش ۲۲ درصدی مسافران ورودی خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد: در مقایسه با سال قبل افزایش ۹ درصدی را در تعداد مسافران خروجی خارجی نیز شاهد هستیم.

وی در ۳ ماهه گذشته از تردد ۳۰ هزار و۵۱۲ دستگاه وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده بیش از ۱۶ هزار دستگاه وارد و ۱۴ هزار و ۴۵۲ دستگاه نیز خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲۹ هزار و۹۷۳ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و ۵۳۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۳۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند امسال ۲۴درصد افزایش را نشان می دهد.