شناسهٔ خبر: 138474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد؛

ثبت حدود ۴۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱

مازندران رئیس اداره مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از ثبت و دریافت حدود ۴۵ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت این اداره کل در سه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبریوزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: در سه ماهه سال جاری حدود ۴۵ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میان بیش از  ۱۵ هزار تماس توسط کارشناسان سالن مانیتورینگ و عملیات این اداره پاسخ داده شده است.

وی افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

هاشمی با بیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد افزود: کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

رئیس اداره مدیریت راههای استان تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

هاشمی خاطر نشان کرد: اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.