شناسهٔ خبر: 138503 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

توسعه محورهای ارتباطی در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: راه و شهرسازی در نوک پیکان خدمت گزاری بوده و توسعه محورهای ارتباطی در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در حاشیه مراسم جشن عید غدیر در راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، افزود: وظیفه ما خدمت گزاری در راستای توسعه رفاه اجتماعی در جامعه و بالابردن آسایش عمومی است.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمت صادقانه در اولویت باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه کار ما ارتباط مستقیم با امنیت جانی مردم دارد به همین دلیل در قبال جان مردم مسئول هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: خدمت در این مجموعه برای ما افتخار است و کارکنان این مجموعه باید به خود ببالند که فرصت خدمت‌گزاری به جامعه و عموم مردم برایشان فراهم شده است.

حمزه‌لو با تاکید بر اینکه راه محور توسعه است، افزود: توسعه محورهای ارتباطی در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بوده و حرکت جهادی در این راستا در حال انجام است.

وی تاکید کرد: توسعه مسیرهای ارتباطی با هدف کاهش بروز تصادفات و حوادث جاده‌ای، توسعه ترانزیت و سهولت ترددها با جدیت انجام می‌گیرد.