شناسهٔ خبر: 138538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دیر خبر داد؛

بهسازی ۱۵۰۰ متر از محورهای روستایی دیر

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دیر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دیر گفت: تعریض و بهسازی رمپ ورودی و خروجی روستاهای گشی و لوحک به طول ۱۵۰۰ متر اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) مهدی رسالت رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان دیر گفت: تعریض و بهسازی رمپ ورودی و خروجی روستاهای گشی و لوحک به طول ۱۵۰۰ متر اجرایی شد.

رسالت پیشه با اشاره به فعالیت های این اداره از ابتدای سال افزود: ️نصب ۱۱۰ عدد تابلوهای جهت نما، مسیر نما و جان پناه در محور جاشک  دوراهک از دیگر اقدامات سه ماهه راهداری دیر بوده است.

رسالت پیشه یادآور شد: ️️احداث راه دسترسی اورژانس جاده ای درود احمد با ۳۰۰ سرویس مخلوط، مخلوط ریزی دور برگردان روستای جاشک به طول ۶۰۰ متر، بیس ریزی محور روستایی بنای راشد به تل رییس به طول ۷۰۰ متر هم در فصل بهار عملیاتی شد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دیر به نصب ۲۵ متر تابلو اطلاعاتی در جاده های شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین لکه گیری با اسفالت سرد به طول ۶۰۰ متر مربع، ️اجرای نیوجرسی در بلوار منتهی به کمربندی دیر به همت راهداران زحمتکش شهرستان اجرایی شد.