شناسهٔ خبر: 138545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان پاکدشت

شورای مسکن زنجان رئیس اداره راه و شهرسازی پاکدشت از برگزاری جلسه شورای مسکن در پاکدشت با حضور فرماندار، شهردار و دستگاه‌های عضو ستاد خبر داد و گفت: یک سلسله اقدامات جهت تامین زمین نهضت ملی مسکن به صورت ویژه و فوری در دست انجام داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، حبیب الله شعبانی رئیس راه و شهرسازی پاکدشت گفت: در جلسه با شورای مسکن شهرستان پاکدشت مقرر گردید مطابق با تبصره ۱ ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن نهادهای دولتی نسبت به انتقال اسناد املاک دولتی به نام راه و شهرسازی جهت تامین زمین مسکن کارکنان خود اقدام نمایند.

وی گفت: تحویل ۱۵ هکتار از اراضی پی لات توسط شهردار پاکدشت، تحویل ۱۵۰ هکتار زمین از طرف بنیاد مستضعفان در حریم شهر شریف‌ آباد از جمله موارد مهم در جلسه شورای مسکن این شهرستان جهت بررسیس و تدقیق و طی فرآیندهای قانونی برای تامین زمین نهضت ملی پاکدشت بود.

شعبانی همچنین از توصیه به شهردار پاکدشت جهت بارگذاری پروانه‌ها و پایان‌کارها در بافت فرسوده در سامانه ستاد بازآفرینی، ساماندهی مشاورین املاک تحت کارگروهی با حضور نماینده تعزیرات، اماکن، اصناف، صنعت و معدن، راه و شهرسازی و شهرداری و فرمانداری خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوعات شیوه نامه مشارکت بخش خصوصی در طرح نهضت ملی مسکن به به نهادهای شهرستان پاکدشت ابلاغ خواهد شد.