شناسهٔ خبر: 138562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۷۷۵ هزار مسافر در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲

جابجایی مسافر رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان در سه ماهه نخست سال جاری، ۷۷۵ هزار و ۴۳۵ مسافر را به مقصد درون و خارج از استان جابه جا کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان چهارمحال وبختیاری)، اصغر رحیمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: جابه جایی این تعداد مسافر در قالب ۱۱۶ هزار و ۸۷۰سفر انجام شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد مسافر ۱۷۴هزار و ۶۵۹نفر با اتوبوس، ۳۷۹هزار و ۸۵۹نفر با مینی بوس و ۲۲۰هزار و ۹۱۷نفر با خودروهای سواری کرایه سفر کرده اند.

رحیمی ادامه داد: تعداد سفر ۸۹۲۱دستگاه اتوبوس،۴۳۹۸۱ دستگاه مینی بوس و ۶۳۹۶۸ دستگاه سواری وظیفه خدمت رسانی به مسافران را در این استان بر عهده داشتند

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: در بهار امسال ۱۴۰بازدید از فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافر این استان انجام شده است.

وی یادآور شد: مسافران می توانند انتقادات و شکایات خود از فعالیت ناوگان مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان اطلاع دهند تا در صورت لزوم در کمیسیون های مربوط به تخلف شرکت های حمل و نقل، رانندگان و یا مالکان وسایل نقلیه مورد رسیدگی قرار گیرد.