شناسهٔ خبر: 138595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای عملیات آسفالت مجتمع های طلاب و سلیم و الهیه بروجن

عملیات آسفالت معابر الهیه و طلاب بروجن مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای عملیات آسفالت مجتمع های طلاب و سلیم و معابر فاز ۲ محله الهیه در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: آسفالت معابر داخلی مجتمع های طلاب و سلیم بروجن به مساحت هفت هزار و  ۷۰۰ متر مربع و به مقدار یک هزارتن آسفالت انجام شده است. وی افزود:  برای اجرای این حجم عملیات آسفالت ۱۳ میلیارد ریال از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن تأمین و هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به زمان بر شدن این پروژه، توضیح داد: انجام زیرسازی و آسفالت معابر این دو مجتمع در تعهد شرکت های تعاونی طلاب و سلیم بوده که در سال های گذشته بصورت نیمه تمام رها شده است و با پیگیری های صورت گرفته زیرسازی توسط شهرداری بروجن و عملیات آسفالت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد.

مقصودی همچنین در خصوص آسفالت معابر محله الهیه بروجن، گفت: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر باقیمانده فاز ۱و معابر فاز ۲ محله الهیه بروجن به مساحت ۲۳ هزار و۵۰۰ متر مربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد.

 وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه به مقدار ۳ هزار و ۱۴۰ تن آسفالت، ۵۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.