شناسهٔ خبر: 138663 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات بازگشت حجاج خراسانی از سرزمین وحی

فرودگاه مشهدحجاج عملیات بازگشت حجاج خراسانی از سرزمین وحی طی ۱۱ روز تا ۲۸ تیرماه ماه ادامه خواهد داشت و تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۵ زائر خراسانی از طریق ۴۹ پرواز وارد مشهد مقدس خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نخستین کاروان حجاج خراسانی عصر امروز (یکشنبه) با پرواز شماره ۱۵۷۱ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا جده وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس شد.

عملیات پروازی بازگشت حجاج خراسانی به کشورمان، از عصر دیروز با انجام نخستین پرواز از مبدا جده به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد آغاز شد.

این عملیات طی ۱۱ روز تا ۲۸ تیرماه ماه ادامه خواهد داشت و تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۵ زائر خراسانی از طریق ۴۹ پرواز وارد مشهد مقدس خواهند شد.

گفتنی‌ است؛ پیش از این مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی درباره روند پروازهای بازگشت حجاج خراسانی از آمادگی عوامل فرودگاهی خبر داده و اظهار کرده بود که تدابیر و هماهنگی های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، امسال زائران سرزمین وحی از ۱۳ تا ۲۵ خرداد در قالب ۴۹ پرواز از استان‌ خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به جده و مدینه اعزام شدند.