شناسهٔ خبر: 138664 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

فعالان طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر تجلیل شدند

محمد شکیبی‌نسب با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از فعالان طرح گردشگری دریایی در بنادر این استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از فعالان طرح گردشگری دریایی در بنادر این استان تجلیل شد.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این مراسم، گفت: اجرای طرح گردشگری دریایی نوروز  ۱۴۰۲ بنادر استان با استقبال چشمگیر مهمانان نوروزی مواجه شد که مهم ترین شاخصه آن اجرا طرح یاد شده بدون هرگونه سانحه برای شناورها، مسافران و گردشگران دریایی بود.

وی بیان کرد: این موفقیت مهم باید مرهون تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنانی دانست که در عید نوروز دور از کانون گرم خانواده برای خدمت رسانی به هم وطنان نقش آفرین بودند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: رونق گردشگری دریایی از رسالت های راهبردی سازمان بنادر است که در همین راستا برای عید نوروز به عنوان زمان پیک ارائه خدمات گردشگری دریایی، تمامی ظرفیت بنادر استان بوشهر بکارگیری شد.

شکیبی نسب افزود: بنادر شاخص استان بوشهر از ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری دریایی برخوردار هستند که یکی از این زیرساخت ها پایانه بین المللی مسافربری دریایی بندر بوشهر است که بخش دریایی آن در سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: بخش خشکی پایانه یاد شده نیز شامل احداث سالن است که عملیات احداث آن اکنون با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

در این آیین با اهدا لوح از فعالان طرح گردشگری دریایی نوروز ۱۴۰۲ استان بوشهر تجلیل شد.