شناسهٔ خبر: 138668 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

بازدید میدانی از فرودگاه سیرجان/ ساماندهی سطوح عوامل پروازی فرودگاه شهدای سیرجان

فرودگاه سیرجان بازدید میدانی از فرودگاه سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران و معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمان، حمیدرضا سیدی رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن بازدید از فرودگاه سیرجان، با اشاره به لزوم ارتقاء زیرساخت های ایمنی در فرودگاه های کشور گفت: امور ساماندهی عمرانی و اساسی سطوح عوامل پروازی فرودگاه شهدای سیرجان آغاز شده و با همکاری خوب مسئولان شهرستانی و فرودگاهی در حال بهسازی است.

وی به همراه مجتبی یزدانی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی ،نیکبخت معاون عملیات هوانوردی، علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان و محمد موسی‌ئی پور رییس فرودگاه شهدای سیرجان از محل در حال بازسازی باند اصلی و نیز تجهیز کارگاه شرکت پیمانکار بازدید کردند.

همچنین سیدی از بخش اداری ،عملیاتی و کارکنان فرودگاه بازدید کرد و در ادامه به اتفاق مسئولان همراه در فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با علی یعقوبی معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوبی ضمن تشکر از پیگیری های سیدی به‌واسطه پیگیری بازسازی سطوح عوامل پروازی این شهرستان، از او تقدیر و تشکر کرد.

در پایان معاون وزیر، رییس هیات مدیره مدیرعامل شرکت فرودگاه ها ابراز امیدواری کرد که با حصول شرایط و تلاش عوامل اجرایی بتوان در سه ماهه سوم سال‌جاری شاهد بهره برداری از باند فرودگاه شهدای سیرجان باشیم.