شناسهٔ خبر: 138689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد؛

بررسی و رفع موانع عملیات پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن در کرمانشاه

بررسی پروژه 5400 واحدی نهضت ملی مسکن دولت آباد شهر کرمانشاه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برگزاری نشستی با محوریت بررسی موانع مربوط به پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن استان به منظور تسریع در عملیات در بنیاد مستضعفان کشور خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) نشست بررسی و رفع موانع اجرای هرچه سریعتر پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه با حضور رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در اولین ساعات کاری روز دوشنبه مورخ ۱۹/۴/۱۴۰۲ در دفتر مهندس شاهسواری مدیرعامل هلدینگ "پایا سامان پارس" بنیاد مستضعفان کشور شد.

الماسی در این نشست ضمن بررسی موانع موجود و ارایه راهکارهای مناسب در راستای رفع موانع موجود, گفت: در این راستا با انعقاد تفاهم نامه ای با بانک سینا به عنوان بانک عامل جهت اعطای تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت هر واحد، شرایط تسریع در اجرای عملیات بیش از پیش فراهم شد.

رامین الماسی تصریح کرد: پیرو تفاهم نامه احداث پروژه مذکور فی ما بین استانداری کرمانشاه و بنیاد مستضعفان کشور بعد از یک دوره رکود، شرایط برای استفاده از ظرفیت های ملی و استانی بر پیشبرد این پروژه با سرعت قابل قبول فراهم شده است و امیدواریم در کمترین زمان ممکن ۵۴۰۰ واحد این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد .

گفتنی است پس از آخرین نشست شورای عالی مسکن به ریاست شخص رئیس جمهور و پیگیری دستورات ایشان از سوی مقام عالی وزارت، بلافاصله پس از تشکیل دو جلسه درون سازمانی در اداره کل راه و شهرسازی ، صبح امروز سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با حضور در بنیاد مستضعفان کشور بررسی موانع و موارد مربوط به پروژه ۵۴۰۰ واحدی دولت آباد را در دستور کار قرار داد.