شناسهٔ خبر: 138690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی سامانه ۱۴۱ خوزستان به بیش از ۶۶ هزار تماس تلفنی

سامانه 141 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از پاسخگویی سامانه ۱۴۱ استان به ۶۶ هزار تماس تلفنی در سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، لاله صاحبی بزاز معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال ۶۶ هزار و ۵۵۷ تماس با سامانه ۱۴۱ استان صورت گرفت که از این تعداد به بیش از ۵ هزار تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شد. 

وی افزود: برخی از تماس ها برای کسب اطلاع از وضعیت جاده ها و سایر اطلاعات مورد نیاز تردد همچنین ثبت انتقاد و پیشنهاد در دو بخش حمل و نقل و راهداری، به اپراتور وصل می شوند که این شکایت ها پس از ثبت مورد پیگیری قرار می گیرند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به اینکه برخی اطلاعات مورد نیاز کاربران جاده ای از جمله آخرین وضعیت راه ها در شرایط آب و هوایی نامناسب، انسداد محورها و آخرین وضعیت محورهای دارای کارگاه فعال راهداری هر دو ساعت در سامانه ۱۴۱ استان بروزرسانی می شوند، تعدادی از تماس گیرندگان پاسخ سوالات خود را از طریق تلفن گویا دریافت می کنند.