شناسهٔ خبر: 138694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان تهران خبر داد؛

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت روستاهای غرب استان تهران

بهسازی محورهای غرب استان تهران معاون راهداری اداره کل استان تهران گفت: با تلاش و پیگری صورت گرفته در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به زودی راه هایی روستای نیازمند روکش و بهسازی در غرب استان ترمیم خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران): «عارف امرایی»، معاون راهداری اداره کل استان تهران گفت: قراداد عملیات بهسازی، لگه گیری و روکش آسفالت راه های روستایی غرب استان تنظیم و برای اجرا به پیمانکار ابلاغ شده است. در حال حاضر پیمانکار در مرحله تجهیز کارگاه بوده و پیش بینی می کنیم در صورت مساعد بودن شرایط ظرف پانزده روز آینده عملیات مذکور آغاز و تاقبل از نیمه شهریور ماه در حدود بیست و پنج کیلومتر از راه های غرب استان از روکش مطلوب و استاندارد بهره مند شوند.

وی افزود: این قراداد به مبلغ بر سیصد و ده میلیارد ریال از محل منابع ملی منعقد شده است و طی آن راه های روستایی نیازمند در شهرستان های شهریار، ملارد، تهران و قدس مورد بررسی و عملیات بهسازی و روکش آسفالت اجرایی خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل استان تهران تصریح کرد: از محور های دارای اولویت می توان به مسیرها روستایی یوسف آباد صیرفی، زرنان بالا به پایین، باباسلمان، حصار ساتی، بخش باقی مانده محور امام حسین(ع)، قره ترپاق، گوی بلاغ، گمرگان خوشنام، محمود آباد و رندان به طالون ؛ اشاره کرد.