شناسهٔ خبر: 138805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی

کارگروه ویژه مسکن استان کرمانشاه برگزار شد

بیست و سومین نشست کار گروه ویژه مسکن استان کرمانشاه کارگروه ویژه مسکن استان کرمانشاه با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیران و نمایندگان شعب بانکهای استان برگزار و مشکلات عدم پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)؛رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در بیست و سومین جلسه کارگروه ویزه مسکن در حضور مدیران و نمایندگان شعب بانکهای استان گفت:این نشست پیرو دستور شخص ریاست جمهور در آخرین جلسه شورای عالی مسکن مبنی بر ضرب الاجل یک هفته ایی برای بررسی بانکهای عامل که به هر دلیل در انعقاد قرارداد مشارکت مدنی طرح نهضت ملی مسکن و یا انعقاد قرارداد متمم تسهیلات تا سقف ۵۵۰ میلیون تومان و همچنین انعقاد قرارداد متمم برای پروژه های باقیمانده مسکن مهر ورود نکرده اند برگزار شده است.

وی با استناد به صحبت بذرپاش وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:مطمنا افزایش سقف تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان و کاهش نرخ سود بانکی این تسهیلات،جهش جدی در اجرا و پیشرفت پروژه های طرح مذکور را شاهد خواهیم بود.

الماسی در پایان نگاه ویژه بانکهای عامل استان نسبت به پروژه های نهضت ملی مسکن استان را ضروری خواند و گفت نتایج این جلسه ، پس از بررسی های لازم در اختیار استاندار قرار خواهد گرفت.

در این نشست خجسته مدیر کل دفتر فنی استانداری، خدادادی مدیر کل بنیاد مسکن و کارشناسان حوزه مسکن، در حضور مدیران و نمایندگان شعب بانکهای استان، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی را همراهی کردند.