شناسهٔ خبر: 138830 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری همایش تعالی بخشی بانوان

جوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش تعالی بخشی بانوان این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انسیه سیدجوادی  اظهار داشت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش تعالی بخشی بانوان وزارت راه و شهرسازی با حضور نماینده و مشاوران معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مشاورین امور بانوان در سازمانها و شرکتهای تابعه، اساتید و فرهیختگان دانشگاهی برگزار شد.
در این نشست در خصوص عنوان، محورها،کارگاه‌های تخصصی و ارکان مختلف همایش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مشاور امور بانوان با اشاره به برنامه ارتقاء جایگاه بانوان در وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: مشارکت بانوان در عرصه های مختلف اقتصادی- اجتماعی یکی از شاخص های توسعه هر کشوری محسوب می شود. لذا برای امکان ایفای نقش موثر بانوان می بایست در ابعاد اجتماعی و در نظام اداری تغییراتی صورت پذیرد.
وی افزود: در این خصوص به منظور پر رنگ تر نمودن نقش بانوان در اکوسیستم مدیریتی وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، تدوین نقشه راه چگونگی ارتقاء جایگاه بانوان به عنوان محور اصلی برنامه ها در نظر گرفته شد.
مقرر شد این همایش در هفته پایانی مرداد ماه سال 1402 در مشهد با حضور جمعی از نخبگان و تاثیرگذاران عرصه مدیریتی بانوان از سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی، مجلس شورای اسلامی و مشاورین امور بانوان سازمانها و شرکتهای تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استانها برگزار شد.
یادآوری می شود معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس شورای سیاستگذاری همایش تعالی بخشی بانوان وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای سیاست گذاری انسیه سیدجوادی است.