شناسهٔ خبر: 138898 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری شهرستان خنداب خبر داد:

اجرای ۲ کیلومتر روکش آسفالت در محور «خنداب - ملایر»

خنداب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب از شروع عملیات اجرای دو کیلومتر روکش آسفالت در محور خنداب - قالیباف - ملایر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، حمزه شاه حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ گفت: در راستای تسهیل در تردد خودروهای عبوری بین دو شهرستان خنداب و ملایر، اجرای دو کیلومتر روکش آسفالت در محدوده روستای قالیباف آن شهرستان شروع شده است.

وی افزود: اعتبار اجرای این طرح از محل اعتبارات استانی نزدیک به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تأمین شده که با توجه به سرعت اجرایی خوب پروژه، عملیات اجرایی آن تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد.

مسئول راهداری شهرستان خنداب یادآور شد: طی یک ماه گذشته نیز در محور «دیزآباد - جیریا» ۲۲ کیلومتر آسفالت سطحی با حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اجرا شد که موجب ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها در شهرستان خنداب گشته است.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات سفر معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به شهرستان خنداب، عملیات اجرای روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در محور «خنداب - پل دوآب» نیز پس از انجام تشریفات برگزاری مناقصه انجام خواهد شد.